dzisiaj jest sobota, 26 maj 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Nowi szefowie marketingu SES
Barbara Uzunowa-Drymer
 Nowi szefowie marketingu SES


Najczęściej czytane
Nowi szefowie marketingu SES

opublikowany: środa, 9 listopad 2011 / źródło: Impresja Studio Promocji

Funkcję Dyrektora ds. marketingu SES w regionie Europy Środkowo-Wschodniej objęła Barbara Uzunowa-Drymer. Niclas Friese-Greene został powołany na stanowisko Wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w SES.

Warszawa, 8 listopada 2011 roku - Funkcję dyrektora do spraw marketingu SES S.A. w regionie Europy Środkowo-Wschodniej objęła Barbara Uzunowa-Drymer, która wcześniej pracowała na podobnym stanowisku w Symantec Polska. Barbara Uzunowa-Drymer będzie bezpośrednio podlegać Marcinowi Ornass-Kubackiemu - Wiceprezesowi i Dyrektorowi Regionalnemu ASTRA na Europę Centralną i Wschodnią.
Barbara Uzunowa-Drymer jest specjalistą od komunikacji i marketingu korporacyjnego, menedżerem z dużym doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej, szczególnie w obszarze IT. Od lutego br. zajmowała stanowisko dyrektora ds. marketingu w Asbis PL. Wcześniej przez ostatnich 7 lat kierowała marketingiem marki Norton dla Europy Wschodniej w firmie Symantec. Była odpowiedzialna za kompleksowe tworzenie i obsługę wizerunku marki Norton i PC Tools w Europie Wschodniej,.
Barbara Uzunowa-Drymer pracowała w branży IT od 1997 r. Jest absolwentką Uniwersytetu Łódzkiego oraz Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, gdzie uzyskała tytuł MBA w zakresie Marketingu Międzynarodowego.
- Cieszę się, z możliwości pracy dla SES, szczególnie w tak przełomowym momencie dla firmy. Ewolucja SES realizowana poprzez zmiany w strukturze oraz wprowadzenie nowego wizerunku firmy - spójnej, globalnej marki SES, wymaga dużych starań i konsekwentnych działań komunikacyjno-promocyjnych. Jest to dla mnie duże wyróżnienie i jednocześnie fantastyczne wyzwanie – powiedziała Uzunowa-Drymer.
Zmiany zaszły nie tylko w Warszawie, ale także w siedzibie SES w Luksemburgu. Niclas Friese-Greene został powołany na stanowisko Wiceprezesa ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej w SES. Będzie on odpowiedzialny za globalną działalność marketingową, w tym komunikację rynkową, jak również korporacyjną. Niclas posiada prawie 20-letnie doświadczenie w dziedzinie zarządzania, marketingu i sprzedaży produktów, które zdobył w firmach z branży zaawansowanych technologii.
We wrześniu br. SES S.A. przedstawiła nową tożsamość marki oraz logo na otwarciu jednej z najważniejszych imprez targowych w branży, czyli IBC w Amsterdamie. Nowy brand skupia się na konsekwentnym wykorzystaniu nazwy i logo SES na wszystkich rynkach, na których firma funkcjonuje na całym świecie. Jest to działanie wspierające wysiłki firmy związane z tworzeniem spójnej globalnej obecności i jednolitego interfejsu dla klientów, zarówno na rynkach istniejących, jak i wschodzących. Jest to kolejny krok w rozwoju firmy jako wiodącego i innowacyjnego operatora satelitarnego. Idąc naprzód, SES nie zapomina o swoich sukcesach. ASTRA będzie nadal rozwijana, jako ceniona i uznana przez Klientów marka SES związana z usługami DTH.



Impresja Studio Promocji

ul. Trębacka 4 lok.12,
00-074 Warszawa,
tel./fax: (22) 630 99 16

http://impresjapr.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl

we współpracy z:
Impresja Studio Promocji






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją