dzisiaj jest sobota, 22 lipiec 2017

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Grupowa siła biznesu
Zakupy grupowe b2b - oszczędności dla firm
 Grupowa siła biznesu


Najczęściej czytane
Grupowa siła biznesu

opublikowany: poniedziałek, 26 marzec 2012 / źródło: B2Bdeal.pl

Zastój gospodarczy spowodowany trwającym kryzysem ekonomicznym wpływa na fakt, że firmy coraz częściej poszukują oszczędności. Wychodząc naprzeciw takiemu zapotrzebowaniu stworzono B2B Deal, platformę oszczędnościową dla sektora biznesowego.

Moda na zakupy grupowe nie ominęła także sektora usług biznesowych. „Boom”, którego sprawcą był przede wszystkim amerykański Groupon, zyskał swoje odzwierciedlenie także w nowym modelu sprzedaży, jakim stały się zakupy grupowe dla firm. Jak się okazało, schemat ten, ukształtowany w sektorze b2c, po niewielkich modyfikacjach zaczął funkcjonować w świadomości polskich przedsiębiorstw sektora MŚP i zdobywać przychylność klientów biznesowych.

Jak pokazują ostatnie miesiące, taka forma relacji kupna-sprzedaży coraz częściej sprawdza się na polskim rynku. – Zakupy grupowe dla biznesu to szansa na wyrobienie licznych kontaktów. Zarówno w momencie kupna czy sprzedaży naszej usługi. Celem platformy oszczędnościowej, jaką jest B2B Deal, jest łączenie firm, dzięki czemu mogą się one znacznie szybciej rozwijać - mówi Tomasz Krobski, właściciel portalu biznesowego B2Bdeal.pl.

Szansa na oszczędności
Dzięki zakupom grupowym dla biznesu zyskują zarówno kupujący, jak i sprzedający. Ci pierwsi nabywają usługi, które są przecenione przynajmniej o 5%. Sprzedający oszczędzają na kosztach związanych z kampanią reklamową, gdyż marketingowy model zakupów grupowych jest, w porównaniu do innych kanałów promocji, tańszy i często bardziej skuteczny. – Tradycyjne formy reklamy stają się coraz mniej efektywne. Dzięki zakupom grupowym dla sektora biznesowego, firmy mogą z łatwością trafić do swojej grupy docelowej, płacąc prowizję dopiero za pozyskanego klienta. Oprócz darmowego wystawienia oferty na portalu, klienci otrzymują także gratisowy mailing do naszej bazy subskrybentów, w której są zarówno właściciele firm jak i szeregowi pracownicy. To na pewno znaczący wyróżnik w porównaniu z reklamą w prasie drukowanej czy billboardem przy drodze – dodaje Krobski.

Szansa na sukces
Model zakupów grupowych dla biznesu istnieje w polskiej sieci od ponad dziesięciu miesięcy. Czy firmy faktycznie skorzystały z tej formy promocji? - Współpraca z serwisem zakupów grupowych B2Bdeal.pl pozwala przede wszystkim zaproponować nasze usługi mikroprzedsiębiorcom, którzy stawiają swoje pierwsze kroki związane z promocją w Internecie oraz firmom, które nie dysponują dużym budżetem reklamowym - mówi Krzysztof Ptak z firmy Alexandrite Group, wydawcy portali TwojeInnowacje.pl i DomInnowacji.pl. Innowacyjność oraz otwartość na klientów i oferentów to najczęściej wymieniane cechy biznesowych zakupów grupowych. - Serwis B2Bdeal.pl burzy mur niedostępności. Mnogość wysokich rabatów nie tylko pozwala skorzystać z usług i produktów dotychczas niedostępnych dla przedsiębiorców ze względu na cenę, ale pozwala też zaoszczędzić – stwierdza Ptak. Przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się na publikację promocyjnych ofert zwracają także uwagę na korzystną formę promocji oferowaną przez serwis B2Bdeal.pl. - B2Bdeal wykonuje za nas mnóstwo dobrej roboty. Jak wiadomo, najtrudniejszą kwestią jest zdobycie danych i przyciągnięcie do siebie klienta. Co dzień dostajemy oferty firm, które sprzedają bazy danych, a B2Bdeal robi to po prostu za nas, co więcej od razu sprzedając naszą konkretną usługę – mówi Wojciech Hankiewicz, właściciel Agencji reklamowej Pinakolada.pl. Sprawdza się także idea kojarzenia firm i stawiania na długą współpracę między nimi: - Z kilkoma firmami, z którymi pierwszy kontakt mieliśmy poprzez B2B Deal, udało nam się podjąć dłuższą współpracę, z czego jesteśmy bardzo zadowoleni – dodaje Hankiewicz.



B2Bdeal.pl
B2Bdeal.pl

ul.Dąbrowskiego 191
60-594 Poznań

http://www.b2bdeal.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl

we współpracy z:
Passion PR






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją